Roermond - 30 juni 2022 - Bezoekers van Roermond worden deze zomer verrast met bijzondere winkels, ondernemers, merken en plekjes. Dat is de nieuwe zomercampagne: ROERMONDVOL Verrassingen. De bezoekers krijgen tot 28 september drie nieuwe verrassingen in de binnenstad voorgeschoteld. Het doel van de campagne is om de bezoeker te laten realiseren dat Roermond ontzettend veel bijzondere zaken heeft die zelfs voor de bezoeker uit de regio niet allemaal bekend zijn.
De zomercampagne richt zich ook op de jongere bezoekers van de stad door bijvoorbeeld hippe bars en boetiekjes uit te lichten. Dankzij opvallende rode lopers krijgen de bezoekers letterlijk een ‘red carpet treatment’ en zijn de uitgelichte wekelijkse verrassingen duidelijk herkenbaar in het straatbeeld. Tot de eerste verrassingen behoren onder andere de unieke cocktailbar TwentyTwo op de Zwartbroekstraat (22) en Club Beats op de Sint Nicolaasstraat (2).
Om de binnenstad een extra zomers tintje te geven, komen er op diverse plekken in de binnenstad enorme XXL selfiespots. Met deze zomerse selfiespots wil je gegarandeerd een leuke foto maken. Denk bijvoorbeeld aan de mega zonnebril op het Kloosterwandplein. Iedere week wordt er een nieuwe XXL selfiespot in de straten van Roermond onthuld. Uiteindelijk zullen er deze zomer vier grote XXL selfiespots in de binnenstad te vinden zijn.
ROERMONDVOL Verrassingen is samen met o.a. de binnenstadondernemers, de VVV, Stichting BIZ Binnenstad Roermond en Stichting Citymanagement Roermond tot stand gekomen. Lokaal beeldend kunstenaar Patrick Kusters zorgt voor de XXL selfiespots in de binnenstad.
De nieuwste verrassingen zijn te vinden op de social media kanalen en de website van We Are Roermond.
Op www.deltalimburg.nl/agenda zijn nog veel meer activiteiten te vinden in onze regio!
Foto We Are Roermond
300622/HvL